Profile (CV) of the research teaching staff

Lucia Palacios, Laura
Department: Departamento de Dirección de Marketing e Investigación de Mercados
Field: Comercialización e Investigación de Mercados
Faculty: Facultad de Economía y Empresa

Group: GENERÉS

Number of 6-year periods of research productivity evaluation
  • CNEAI agreement periods of research evaluation. 06/06/18
  • CNEAI agreement periods of research evaluation. 26/06/12
Academic position: Prof. Titular Univ.

Download curriculum in PDF format

 
     

Scientific chapters

  • Las respuestas cognitivas y afectivas del consumidor ante el número de personas presentes en el centro comercial. Una aproximación cualitativa. Lucia Palacios, Laura; Pérez López, Raúl; Polo Redondo, Yolanda. EXPERIENCIA Y COMPORTAMIENTO DEL CLIENTE EN UN ENTORNO MULTICANAL: CLAVES DE ÉXITO PARA FABRICANTES Y DETALLISTAS. 2014



© University of Zaragoza | Versión 2.11.35
© Computing and Communications Service of the University of Zaragoza (Pedro Cerbuna 12, 50009 ZARAGOZA - SPAIN)