Profile (CV) of the research teaching staff

Jiménez Martínez, Julio Antonio
Department: Departamento de Dirección de Marketing e Investigación de Mercados
Field: Comercialización e Investigación de Mercados
Faculty: Facultad de Economía y Empresa

Group: S54_17R: GENERÉS

Number of 6-year periods of research productivity evaluation
  • CNEAI research evaluation. 01/01/14
  • CNEAI research evaluation. 01/01/08
  • CNEAI research evaluation. 01/01/02
Academic position: Cated. Universidad
Email: jjimenez@unizar.es
ORCID number: 0000-0001-7805-3354

Download curriculum in PDF format Go to ORCID page

 
     

Scientific chapters

  • La televisión como nuevo canal de distribución. Blasco-Arcas, L., Hernández-Ortega, B., Jiménez Martínez, J., Ruiz Mas, J. EXPERIENCIA Y COMPORTAMIENTO DEL CLIENTE EN UN ENTORNO MULTICANAL: CLAVES DE ÉXITO PARA FABRICANTES Y DETALLISTAS. 2014

  • Importancia de las comunicaciones y su impacto en la gestión comercial. Jiménez Martínez, Julio Antonio. NOVES TENDÈNCIES EN ADMINISTRACIÓ D’EMPRESES DAVANT EL CANVI DE SEGLE. PERSPECTIVES EMPRESARIALS A LLEIDA. 2000

  • Total Quality Management in Higher Education: the Spanish Experience with Special Reference to the University of Zaragoza. Jiménez Martínez, Julio Antonio y Lucio Fuentelsaz. EN QUALITY ASSURANCE IN HIGHER EDUCATION. 2000

  • The Introduction of Information Technologies in Retailing. An Application to some European Countries. C. Flavián, J. Jiménez, E. Martínez y Y. Polo. CONTEMPORARY PROBLEMS OF INTERNATIONAL ECONOMY. 1999



© University of Zaragoza | Versión 2.11.1
© Computing and Communications Service of the University of Zaragoza (Pedro Cerbuna 12, 50009 ZARAGOZA - SPAIN)