Perfil (CV) del personal docente investigador

Barta Arroyos, Sergio
Departamento: Departamento de Dirección de Marketing e Investigación de Mercados
Área: Comercialización e Investigación de Mercados
Centro: Facultad de Empresa y Gestión Pública

Research Institute: INSTITUTO DE INVESTIGACIÓN EN EMPLEO, SOCIEDAD DIGITAL Y SOSTENIBILIDAD (IEDIS)
Grupo: S20_23R: METODO
Categoría profesional: Prof. Ayudante Doctor
ORCID: 0000-0001-8353-3870
 
         

Artículos

Capítulos

  • Customer engagement in evolving technological environments. Flavián, C.; Barta, S. HANDBOOK OF CUSTOMER ENGAGEMENT IN TOURISM MARKETING. 2023

  • Integrating the Environmental, Social, and Economic SDGs into an Educational Organization. Barta, S; Belanche, D; Flavián, M; Cruz-Terré, M. SOCIAL MARKETING AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS (SDGS). 2023

  • A View of Augmented Reality in the Beauty Industry from an Exploratory Perspective: Generations X and Z. Barta, S; Gurrea, R; Flavián, C. MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES. SMART INNOVATION, SYSTEMS AND TECHNOLOGIES. 2022

  • Augmented Reality. Flavián, C; Barta, S. ENCYCLOPEDIA OF TOURISM MANAGEMENT AND MARKETING. 2022

  • Social Media Influencers Typology. Flavián, C; Barta, S. ENCYCLOPEDIA OF TOURISM MANAGEMENT AND MARKETING. 2022

  • Influencer Marketing: How Social Presence Affects Followers’ Intentions. Barta Arroyos, Sergio; Flavián Lázaro, Marta; Gurrea Sarasa, Raquel. MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES. 2021



© Universidad de Zaragoza | Versión 2.26.4
© Servicio de Informática y Comunicaciones de la Universidad de Zaragoza (Pedro Cerbuna 12, 50009 ZARAGOZA - ESPAÑA)