Profile (CV) of the research teaching staff

Herrando Soria, Carolina
Department: Departamento de Dirección de Marketing e Investigación de Mercados
Field: Comercialización e Investigación de Mercados
Faculty: Facultad de Economía y Empresa

Research Institute: INSTITUTO DE INVESTIGACIÓN EN INGENIERÍA DE ARAGÓN (I3A)
Group: S54_23R: GENERÉS
Academic position: Prof. Titular Univ.
Email:

Download curriculum in PDF format

 
       

Journal articles

Scientific chapters

  • "Business-to-Business-to-Brain?” A Structured Literature Review on Neuroscience in B2B-Marketing Using TCCM Analysis: An Abstract. Herrando, C.; Kuhn, M.M.; Köpsel, A.; Österle, B. OPTIMISTIC MARKETING IN CHALLENGING TIMES: SERVING EVER-SHIFTING CUSTOMER NEEDS. 2023

  • Affective Interaction with Technology: The Role of Virtual Assistants in Interactive Marketing. Calahorra-Candao, G.; Herrando, C.; Martín-De Hoyos, M.J. THE PALGRAVE HANDBOOK OF INTERACTIVE MARKETING. 2023

  • Realidad aumentada y redes sociales en el aula como medio para motivar el aprendizaje activo y colaborativo del alumno. Bordonaba Juste, Mª Victoria; Fraj Andrés, Elena; Gurrea Sarasa, Raquel; Herrando Soria, Carolina; Martín de Hoyos, Mª José; Pérez López, Raúl; Utrillas Acerete, Ana. BUENAS PRÁCTICAS EN LA DOCENCIA UNIVERSITARIA CON APOYO DE TIC. EXPERIENCIAS EN 2018. 2019

  • The role of active and passive s-WOM: Does participation affect loyalty?. Jiménez Martínez, Julio Antonio ; Herrando, Carolina ; Martín-De Hoyos, María José ; Asakawa, Kiyoshi ; Yana, Kazuo MARKETING INSIGHTS: LA RESPUESTA DEL COMERCIO A LAS TENDENCIAS DE COMPORTAMIENTO SOCIAL DEL CONSUMIDOR. 2017



© University of Zaragoza | Versión 2.26.9
© Computing and Communications Service of the University of Zaragoza (Pedro Cerbuna 12, 50009 ZARAGOZA - SPAIN)